replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年9月6日星期二

ZZYZX Violin horloge

Vandaag is de laatste dag voor het weekend, en de laatste dag van mijn Zzyzx verzameling instrumenten.
De week eindigt met een viool (of eventueel Viola) - heeft iemand van jullie de juiste denk dat het?
Het horloge werd verkocht onder de merknaam Zzyzx in rond 2001, en was één van de vele onder deze naam verkocht noviteit kwarts analoge horloges. Het merk Zzyzx is eigendom van Hong Kong gebaseerde Hind International Investment Ltd, samen met de keizerin, Lifestar en Sudima merken. Het bedrijf werd opgericht in 1958 of 1987, afhankelijk van de bron van informatie, en lijken vrij klein bedrijf.
Alle Zzyzx instrument horloges werden uitgegeven in moeilijke gevallen in de vorm van het instrument. Ik heb een aantal van de dozen, maar ze zijn weg verpakt in een doos ergens, dus ik zal foto's posten wanneer ik ze te vinden!
De Violin horloge is in dezelfde stijl op de gitaar horloges, met het horloge hoofd zijn de viool het lichaam, en de bovenste riem ontworpen als de nek van de viool. Het horloge hoofd is gemaakt van hout patroon plastic, en heeft een model chin-rust (dat is hoe ik tot de conclusie dat een cello of Double Bass was niet). Onder de 'bottom' band, wordt een grote ZX gegraveerd in het lichaam. Deze versie heeft geen strings opnemen, met slechts een string ontwerp gegoten in de band / nek.
Het maakt gebruik van dezelfde module als de anderen dat is een kleine Japanse quartz uurwerk, en de tijd wordt weergegeven op een 3-draaiknop (met de driehoekige Zzyzx logo gedrukt op).
Dit horloge kan niet dezelfde serie als de anderen vanaf de achterkant van het horloge is anders. In plaats van de driehoekige logo, heeft een reeks getallen:
NV001V
ZZYZX
185
PC21A
Hij citeert ook de batterij grootte SR620SW (TL4).
Dus ik hoop dat je niet te vervelen door mij het plaatsen van vergelijkbare horloges in snel tempo op, en de normale variatie hervat morgen :-).
bekijk meer nep rolex en chopard imperiale

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge