replica rolex

replica rolex
replica rolex

2017年7月14日星期五

Sommige wristshots genomen om de Jaeger-LeCoultre boetiek in Rome

Dit is meer dan normaal, maar een traditie! Wanneer ik in Rome, weet ik niet missen om de Jaeger-LeCoultre boetiek in Piazza di Spagna te bezoeken voor het plezier van het zien van het team onder leiding van Claudia en doe een overzicht van de huidige collectie van de Manufacture Sentier. Ondanks de relatief kleine omvang, de winkel biedt inderdaad een zeer ruime keuze aan catalogus waaronder enkele uitzonderlijke stukken. Ik stel u de horloges die ik gefotografeerd tijdens mijn bezoek te ontdekken.

De geofysisch Universal Time is misschien wel mijn Jaeger-LeCoultre momenteel de voorkeur. Ik hou van de samenhang tussen de tweede dood en complicatie. Sterker nog, het gedrag van de tweede hand versterkt de hand "shows instrument" die mij niet mishagen. De 41,6mm diameter is relatief groot, maar het maakt het mogelijk om optimaal te profiteren van het centrale gebied van het horloge en de leesbaarheid behouden blijft. Een ideale horloge ... om te reizen in zijn afwezigheid aan het hoofd van een lange vlucht te nemen!


De Master Ultra Thin rose goud is een paradoxale horloge. Inderdaad, hebben ontwerpers een probleem (hoe kleiner de beweging 849a SQ) om een ​​kans af te leiden gegaan. Het resultaat is zo spectaculair en ik hou van het contrast tussen het skelet en de decoratie van de beweging en de perifere gebied. Gezien de finesse en lekkernij, het horloge heeft een hogere gepercipieerde grootte 38mm aangekondigd.


De Master Minute Repeater is een uitstekende demonstratie van de Manufacture mogelijkheden. Het is moeilijk voor te stellen dat dit horloge en de Master Ultra Thin komen uit hetzelfde huis. Als men de traditionele benadering van uurwerken belichaamt, de andere kant is vernieuwend zowel vanuit een technisch oogpunt als esthetisch. De manier waarop de bel is aangesloten op het glas om het geluid te versterken zonder dat de zuiverheid is nu onderdeel van de expertise van Jaeger-LeCoultre. Zeker is dat de diameter van 44mm zijn geweldig, maar zeer eigentijds design past goed bij deze sjabloon. Echter, ik de neiging om de voorkeur aan de Master Grande Tradition Minute Repeater mij het meest verfijnd. 


De Master Grande Traditie Perpetual 8 Days Skeleton wint de prijs voor de langste naam. Maar het is vooral een van de beste QP markt. Jaeger-LeCoultre is erin geslaagd, ondanks het skelet en meerdere informatie op de wijzerplaat, maken deze leesbaar horloge. Ook, Ik waardeer het soort skelet dat in de kleine barokke vermijdt goedkeuring van een meer eigentijdse stijl. Een mooi horloge dat zijn diameter van 42mm vergeten.
Bekijk meer replica Zwitserse en Rolex Milgauss

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge