replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年12月19日星期一

Bij Brons Tenslotte betekent niet Derde Best

Brons wordt meestal geassocieerd met komst in derde, verdiend door iemand die in elkaar geslagen door degenen bekroond met goud en zilver. Maar in de wereld van horloges, is brons zelf disassociating met het zijn derde beste en op basis van de ontvangst van de Paneristi de Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic Bronzo PAM382 heeft Bronze ingezoomd naar de top van de PAM-must-have voetstuk.

En wie kan de Ristis kwalijk nemen? Kijk eens naar deze schoonheid.

Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic Bronzo PAM382
(foto's van SJX van Horloge ProSite)

Uiteraard ben ik een van die mensen die door deze schoonheid en het concept van het ontwikkelen van mijn eigen uniek geval Patina is verliefd op basis van waar ik ben, wat ik doe, en mijn lichaam chemie heeft mij kwijlen voor een stukje brons snoep. Helaas voor mij, de Bronzo onofficieel kost ongeveer CHF9,300 (USD9,600), dat is meer dan wat ik me kan veroorloven.

Tijd om een ​​nier te verkopen.

Niet te willen om een ​​deel met een van mijn vitale organen, ik snel wendde zich tot Mr.Google en wat ik zag mijn moed erin opgeheven. Het lijkt erop dat er meer dan een paar opties tegen een prijsklasse beter verteerbaar om een ​​gemeenschappelijke pinoy horloge idioot als ik.

Benarus Bronze Moray
(uit watchprojects.com)


Anonimo Bronze Polluce
(van Nalu van WUS)

Helson Bronze Shark Diver
(uit time2watchdotnet.blogspot.com)

En mijn twee favoriete brons divers:
bekijk meer Rolex horloges en Bell & Ross 46mm Model

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge