replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年12月5日星期一

PAM376 Radiomir 3 Days Oro Bianco

Zal ik alleen zeggen dat? Ok, het PAM376 is naar mijn mening de mooiste Panerai horloge ooit gemaakt. Niet de mooiste Radiomir, nee, de mooiste Panerai horloge ooit gemaakt. Daar, ik heb het gezegd. Dat was mijn eerste indruk toen ik deze foto's nam in Genève in januari van dit jaar, en ik vandaag voel me nog steeds op deze manier.

Panerai PAM376 Radiomir 3 Days Oro Bianco
Panerai PAM376 Radiomir 3 Days Oro Bianco

Ik heb nooit meer verrast geweest hoe geweldig een horloge voelde en zag er in persoon. Ik heb een ding voor de California dial, zodat dat helpt natuurlijk. Maar de combinatie van de bruine wijzerplaat Cali, de romige / beige LumiNova en het goud dubbele potlood handen is gewoon jaw dropping. En zijn plexi toevoegt aan zijn uiterlijk geen twijfel.

Panerai PAM376 Radiomir 3 Days Oro Bianco
Close-up van de bruine wijzerplaat Cali

Natuurlijk is er ook een keerzijde, of voor mij tenminste. De 47mm geval van de 376 is stevig wit goud (oro bianco), waardoor het een zeer dure horloge maakt. De geschatte catalogusprijs in januari 2011 was maar liefst 27.800 USD - het kan zijn veranderd door nu, maar het is onwaarschijnlijk dat het minder duur is geworden. Het is waarschijnlijk de moeite waard, maar de prijs is het te zetten buiten het bereik van de meeste van ons Panerai liefhebbers. Aan de andere kant, de eerste speciale editie Radiomir PAM21 met platina geval is op dit moment te koop op watches24seven.com voor 220.000 USD - dus misschien dat zet de dingen weer in het juiste perspectief. Of misschien niet.

Panerai PAM376 Radiomir 3 Days Oro Bianco
De 376 heeft een kristal zaak terug

De Radiomir Oro Bianco is een speciale uitgave horloge. Het zal alleen geproduceerd in 2011. Ik heb gehoord dat de productie nummer is veranderd naar 501 eenheden. De 376 beschikt over de in-house Panerai P.3000 beweging. Dit is een nieuwe hand-wond mechanische beweging die dit jaar werd geïntroduceerd. De beweging heeft een gangreserve van 3 dagen. bekijk meer replica horloge en Rolex anderen

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge